Pomoc/FAQ

Co oferujemy?

  • Darmowe konto i wystawianie aukcji
  • Niskie prowizje od sprzedaży sprawdz
  • Bezpieczne płatności również kartami za pośrednictwem PayPal, WorldPay oraz standardowo przelewy bankowe i płatności za pobraniem
  • Brak opłat za dłuższy okres trwania aukcji możesz wystawić aukcje nawet na 2m-ce
  • Twórz własne kategorie dopasowane do twoich potrzeb ( opcja przy subskrypcji sklepu)
  • Szybko i łatwo przenoś aukcje z allegro za jednym kliknięciem (patrz pkt4. poniżej)
  • Wsparcie sprzedaży poprzez reklamę twoich produktów na naszych kontach FB,Instagram i Twitter.


1. Rejestracja

Rejestracja jest bezpłatna aby otworzyć konto należy kliknąć na górze strony ikonkę + następnie otworzy się formularz rejestracji  który należy wypełnić. Jeżeli rejestrujesz konto jako osoba prywatna pozostaw puste pola (nazwa firmy, KRS i NIP). Zaznacz pole że akceptujesz warunki i polityke prywatności i kliknij Prześlij.

Na twoją skrzynkę mailową otrzymasz wiadomość z linkiem który należy kliknąć aby aktywować konto.

2. Konto

Gdy utworzysz konto musisz uzupełnić dane zanim rozpoczniesz sprzedaż. Zaloguj sie do konta i kliknij zakładkę ustawienia konta. Następnie wprowadź swoje dane konta bankowego na który będą wpływać płatności za twoje produkty. Możesz wybrać również bramki płatności online za pomocą których możesz otrzymywać płatności od swoich klientów. Uwaga: Musisz mieć zarejestrowane konto w danej bramce płatności aby móc ją używać na naszej stronie.

UWAGA: Proszę pamiętać że płatności za usługi w serwisie u-stock.pl przyjmowane są za pośrednictwem bramki PAYPAL lub przelewem bankowym zagranicznym.

W każdej chwili możesz zmienić swoje prywatne konto na biznesowe wtedy zaznacz tylko opcje biznes i przejdź do zakładki moje dane gdzie trzeba uzupełnić nazwe firmy KRS i NIP.

3. Sprzedaż

Aby wystawić swój produkt do sprzedaży należy kolejno:

kliknij na samej górze strony Sprzedaj

Następnie wybierz czy ma to być aukcja czy produkt i gdzie ma być wystawiona tzn czy na stronie czy w twoim sklepie jeśli posiadasz czy może w obu miejscach jednocześnie.

Następnie wybierz kategorię twojego produktu ( jeśli nie ma odpowiedniej przekaż nam informacje o tym a my stworzymy ją dla ciebie).

Dodaj opis produktu i wszelkie informacje jakie chcesz przekazać klientom. Możesz wkleić gotowy szablon aukcji jeśli taki posiadasz.

Następnie dodaj zdjęcia produktu. Możesz również dodać krótkie video opisujące produkt lub wkleić link do filmu o produkcie.

Następnie kliknij Następny krok

Na kolejnej stronie podaj cenę produktu, czy akceptujesz oferty, czas rozpoczecia i zakonczenia ogłoszenia, mozesz wybrać opcje dodatkowe jak wyróżnienie na głównej stronie lub stronie kategorii, oraz podświetlenie oferty.

Następnie kliknij Następny krok

Na tej stronie wybierz opcje wysyłki, czy klient może sam odebrać czy nie, następnie podaj koszt wysyłki i wpisz metode wysyłki. Możesz podać kilka różnych cen dla różnych metod dostawy np. 15zł Kurier, 8zł Poczta Polska itd.

UWAGA: Aby mieć możliwość wysyłki poza granice kraju oraz oferować bezpłatną wysyłkę należy najpierw uzupełnić dane i opcje w zakładce: Moje konto/ narzędzia sprzedającego/ustawienia wysyłki

Zaznacz pole czy akceptujesz zwroty czy nie. W opise produktu lub w instrukcjach wysyłki możesz podać swoje warunki co do zwrotu towaru.

Następnie wybierz metody płatności jakie oferujesz swoim klientom.

Następnie kliknij Nastepny krok

Na tej stronie widzisz kwotę do zapłaty aby wystawić dany przedmiot. Jeśli posiadasz voucher(kupon rabatowy) to wpisz jego kod w ramkę pod napisem Opłata za wystawienie aukcji i kliknij zastosuj. Jeśli kupon będzie ważny otrzymasz zniżkę wg oferty danego kuponu.

Następnie kliknij wystaw aukcje i zostaniesz przeniesiony do strony gdzie trzeba będzie uiścić opłatę za wystawienie za pomocą konta PAYPAL lub przelewu bankowego.

Przelew bankowy z reguły trwa do 3 dni roboczych więc proponujemy PAYPAL. 

4. Import aukcji z Allegro.pl 

Aby zaimportować aukcje ze swojego konta allegro do konta u-stock.pl należy zalogować się na u-stock.pl i przejść do Moje Konto. Następnie kliknąć zakładkę narzędzia sprzedającego a następnie Allegro Import. Następnie należy wpisać login konta allegro i wybrać jedną z dwóch opcji importu i kliknąć importuj. Aukcje zostana zaimportowane do zakladki aukcje allegro. W zakładce aukcje allegro możesz zaznaczyć wszystkie zaimportowane aukcje lub pojedyńczo. Następnie po zaznaczeniu aukcji, na dole strony wybierz z listy odpowiednią kategorię do której zaznaczona aukcja ma zostać przeniesiona.

Po przeniesieniu aukcji do opdowiednich kategorii należy przy każdej aukcji kliknąć ikonkę podświetloną na zielono "Projekt Aukcji" i uzupełnić dodatkowe informacje takie jak: licytacja czy kup teraz, opcje wysyłki, ubezpieczenie, zasady zwrotu towaru, czas trwania aukcji, opcje wyróżnień na stronie itp.

Na ostatniej stronie wystawiania aukcji w dolnej części będzie widać kwotę do zapłaty w przypadku wyboru dodatkowych opcji, kwota ta zostanie dodana do rachunku. Następnie możemy wystawić aukcję klikając przycisk wystaw aukcje lub gdy chcemy coś zmienić kliknąć poprzedni krok.

5. Zwrot prowizji

  • Prowizja od sprzedaży zwracana jest w określonych warunkach:
  • Zwrot naliczonej prowizji może zostać przyznany sprzedającemu w formie rabatu transakcyjnego gdy nie doszło do zrealizowania umowy z określonych powodów:

    Kupujący nie zapłacił
    Kupujący nie odebrał przesyłki pobraniowej
    Kupujący odstąpił od umowy bez podania przyczyny w ciągu ustawowych 14 dni.
    Kupujący zamówił więcej sztuk niż chciał.

    Powyższe powody zwrotu prowizji w formie rabatu transakcyjnego nie mają zastosowania, jeśli do finalizacji transakcji nie doszło z przyczyn niezależnych od kupującego, na przykład:

    Oferowany towar nie był dostępny.
    Przedmiot nie został wysłany w deklarowanym terminie.
    Uszkodzenie przedmiotu w transporcie lub jeszcze przed wysyłką.
    Niezgodność przedmiotu z opisem, reklamacja itp.

    Kwota zwracanej prowizji zostanie dodana do salda konta. Jeżeli saldo konta będzie dodatnie i osiągnie min. 50zł użytkownik może wysłać emaila z prośbą o przelanie środków na konto bankowe lub PayPal.